De rebranding van GenDx

Datum:
Bron:
GenDx
Gendx logo

GenDx heeft een nieuwe brand om groei, innovatie en een verenigde visie te weerspiegelen om een toonaangevend wereldwijd bedrijf in speciale diagnostiek te worden. GenDx zal de merknaam aanpassen aan de veranderende structuur van de Eurobio Scientific Group.

De nieuwe branding omvat de collectieve kracht van al hun filialen, waarbij expertise en middelen worden gecombineerd om synergie te creëren en het productaanbod te verbeteren. Bovendien stelt hun samenwerking hen in staat om innovatie te stimuleren door kennis te delen, zodat ze innovatieve producten en diensten leveren die vooroplopen op het gebied van diagnostiek. En terwijl hun merk zich ontwikkelt, blijft de toewijding om dit te doen een topprioriteit.

Denis Fortier, CEO & Voorzitter van het Executive Committee van Eurobio Scientifics, zegt: “Deze rebranding weerspiegelt wie we zijn, onze evolutie als grotere groep, die staat voor groei, innovatie en een verenigde visie om een toonaangevend wereldwijd bedrijf in speciale diagnostiek te worden dat zeer innovatieve oplossingen biedt. Onze missie blijft hetzelfde: baanbrekende innovaties leiden op het gebied van infectieziekten, transplantatie en oncologie door het ontwikkelen en ondersteunen van een uitgebreide portfolio van moleculaire diagnostiektechnologieën die onze eigen oplossingen en die van onze partners omvatten.”

Waarom verandert het merk?

GenDx gaat over op een nieuwe merkidentiteit die de integratie van alle filialen binnen de Eurobio Scientific Group weerspiegelt. Dit betekent dat hun visuele identiteit zal worden bijgewerkt om consistentie en harmonie tussen de bedrijven van de groep te waarborgen.

Wat verandert er?

Het bedrijf krijgt een nieuwe branding dat consistentie weerspiegelt in alle bedrijven van de Eurobio-groep. Dit betekent een update van het logo, icoon, typografie, vormelementen en kleurenschema.

Duurzame rebranding

Het rebrandingproces zal zich de komende maanden ontvouwen, waarbij de nadruk ligt op het minimaliseren van afval. Door materialen zoals productdozen, brochures en beursstands te hergebruiken, streven we naar een milieuvriendelijke overgang. Daarom is het mogelijk dat je de oude huisstijl nog ziet tijdens de overgangsperiode.

Gedachten van het management

”Wat ik erg leuk vind aan de branding is dat het de groep verenigt, maar ook elk bedrijf zijn unieke kleur geeft.” Hanneke Merkens, Eurobio Chief Marketing Officer zegt: “Dus Eurobio als groep is blauw en GenDx blijft paars. DID is rood, TECOmedical en BMD hebben hun eigen tint blauw. Dat vind ik erg leuk, omdat het elke individuele affiliate zijn eigen identiteit geeft en toch deel blijft uitmaken van de groep. We delen hetzelfde lettertype, hetzelfde logo en ook hetzelfde pictogram. En vooral het icoon is een mooie visual, gemaakt om ervoor te zorgen dat iedereen ons herkent als Eurobio Group terwijl we toch onze eigen identiteit behouden.”

“Ik zie een interessante toekomst voor Eurobio Scientific als groep.” Maarten Penning, GenDx General Manager en Eurobio Chief Technology Officer voegde hieraan toe. “We hebben onze krachten gebundeld op het gebied van onderzoek en ontwikkeling, softwareontwikkeling, marketing, klantenondersteuning, verkoop en alle bijbehorende service en ondersteuning, inzet. Dus in deze nieuwe constellatie heb ik er alle vertrouwen in dat we nieuwe innovatieve producten kunnen blijven ontwikkelen waar patiënten wereldwijd van zullen profiteren, dat we als bedrijf kunnen groeien en meerdere innovatieve diagnostische oplossingen kunnen ontwikkelen.”

LSI

Laigo Bio op het Utrecht Science Park haalt €11,5 miljoen aan investeringen op

Laigo Bio, een start-up gevestigd op het Utrecht Science Park in het Life Sciences Incubator-gebouw, maakte vandaag bekend €11,5 miljoen aan investeringen opgehaald te hebben van een groot aantal vooraanstaande financiers.

Nieuwbouw Ronald McDonald

Ronald McDonald Huis Utrecht presenteert plannen voor nieuw, groter Huis met 50 kamers

Ronald McDonald Huis Utrecht bouwt aan haar toekomst. Op het Utrecht Science Park, naast het Wilhelmina Kinderziekenhuis en op loopafstand van het Prinses Máxima Centrum, heeft Ronald McDonald Huis Utrecht vergevorderde plannen om een geheel nieuw, duurzaam Huis met 50 gastenkamers te realiseren. De voorbereidingen zijn in volle gang en volgens de planning starten de bouwwerkzaamheden in de tweede helft van 2026. Het doel is om het nieuwe Huis in de loop van 2028 te openen. Met deze uitbreiding kan het Huis meer gezinnen van ernstig zieke of zorgintensieve kinderen een warm thuis bieden, zodat ze dag en nacht dicht bij hun zieke kind kunnen zijn.

UMC Utrecht

Vernieuwing en verduurzaming UMC Utrecht

De komende jaren wordt het grootste gedeelte van het UMC Utrecht gerenoveerd, verbouwd of nieuw gebouwd. Een groot deel van onze gebouwen is al bijna veertig jaar oud en vraagt om vernieuwing en verduurzaming.

Jubileumeditie Utrecht Science Week groot succes

De vijfde editie van de Utrecht Science Week was een groot succes! Met meer programmaonderdelen, locaties, sprekers en bezoekers dan ooit, kijken we terug op een enerverende week. De variëteit in programmaonderdelen en diversiteit in publiek was mooi om te zien. Het baanbrekende onderzoek hier op het Utrecht Science Park blijft zo niet achter gesloten deuren, maar krijgt op deze manier de kans om anderen te inspireren.